Een toevallige ontmoeting met John Altman, een hippie op het strand in San Francisco brachten twee reclamemakers (Hajo de Boer en Onno Lixenberg) ertoe om hun leven volledig om te gooien. Wat begon als een werkbezoek aan San Francisco eindigde in een 6 dagen durende 'experience' bij John Altman thuis.

John Altman

John toonde de reclamemakers dat het bakken van koekjes een metafoor is voor het leven, en dat je daarin via zeven simpele stappen een gelukkiger mens kan worden. Geïnspireerd door de levenshouding van John Altman en zijn filosofie over het bakken van koekjes gingen ze eenmaal terug in Nederland op zoek naar een gelijkgestemde koekjesbakker. In Banketbakkerij Van Strien vonden ze de ideale partner. Zo kwam het dat een reclamebureau en een banketbakkerij hun kennis samenbrachten en een samenwerking aan gingen. Twee jaar lang werkten ze aan de ontwikkeling van het 'perfecte' koekje.

De koekjes zijn er in drie opvallende smaken: Grapefruit & Butterscotch, Green Apple & Almond en Sour Cherry & Chocolate. Ze worden gemaakt van de beste – 100% natuurlijke – ingrediënten die er te vinden zijn. Zo wordt er gebruik gemaakt van scharreleieren en grasboter. Bovendien is de suiker en chocolade fairtrade, waarmee het het eerste fairtrade koekje in het schap wordt.

Prijslijst

Raamposter

Deel deze pagina:
No published teasers.

W&G Brinkhorst

W&G Brinkhorst

W&G Brinkhorst, 60 jaar specialisme

LEES VERDER

Grolsch

Grolsch

Vakmanschap is meesterschap

LEES VERDER